Vrijwilligers onderscheiden

Tijdens de jaarlijkse seniorenmiddag, op dinsdag 10 januari j.l., zijn 3 vrijwilligers onderscheiden met een KBOV-speldje en 1 vrijwilliger werd bedankt voor zijn jarenlange inzet. Als eerste werden Nico en Riet Bakker in het zonnetje gezet. Nico en Riet zijn bij elkaar opgeteld 65 jaar vrijwilliger bij de OVV. Door de samenwerking met de Spelewey zijn Nico en Riet 32 jaar geleden beide vrijwilliger geworden. Zij helpen al jaren bij de seniorenmiddag, Koningsdag, avondwandelvierdaagse en zij begeleiden de rondemiss tijdens de wielerronde en verzorgen de lotenverkoop tijdens de najaarsfeesten. Ook Edwin en Corine Handgraaf werden tijdens deze middag in het zonnetje gezet. Corine heeft de afgelopen 25 jaar de donateurs onder haar hoede gehad en zij heeft al die jaren geholpen bij het inpakken van de bekende snoepzakjes. Corine heeft ook geholpen bij verschillende activiteiten tijdens de feesten die het hele jaar georganiseerd werden. Edwin Handgraaf werd bedankt voor de vele jaren inzet als 2e penningmeester. Hij ontving daarvoor een passend geschenk. Edwin heeft een aantal jaren geleden zijn KBOV-speldje ontvangen. Nico en Riet Bakker en Corine Handgraaf hebben het verdiende KBOV-speldje en een gegraveerde penning uit handen van voorzitter Ton Wolvers ontvangen.