Seniorenmiddag voorjaar 2024

Op dinsdagmiddag 9 januari j.l. was de officiële aftrap van het seizoen 2024 voor Oranje Vereniging Voorhout. Ieder jaar trappen we af met de seniorenmiddag in Cheers. Veel senioren hebben de kou getrotseerd om gezellig onder de klanken van Paul Sellers de seniorenmiddag te vieren. Paul Sellers liet vele nieuwe nummers de revue passeren. Er werd gretig gebruik gemaakt van de dansvloer en verschillende polonaises volgden elkaar op. De sfeer zat er goed in! Joop van Dijk heeft de senioren voorzien van wat lekkers bij de koffie, thee en bij een drankje. Cheers verzorgde de warme versnapering bij de borrel. Na afloop ging iedereen met een goed gevulde tas met plantjes en bloemen naar huis. Deze zijn beschikbaar gesteld door veel plaatselijke kwekers die de Oranjevereniging een oranje hart toedragen.
.