Overlijden medewerker

Vanochtend bereikte ons het trieste bericht dat Bep van Egmond vannacht is overleden. Via haar man is Bep bij de Oranjevereniging gekomen . Ze was een vrijwilliger die nooit” Nee” zei. Altijd was ze goed gehumeurd en deed ze haar taken. Ze heeft in al haar jaren als vrijwilliger heel Voorhout voorzien van een beker limonade of koffie tijdens de Avondwandelvierdaagse of Koningsdag. Ook was ze altijd aanwezig bij het uitreiken van de traktaties of lampionnen aan de Voorhoutse jeugd. Bep was voor haar inzet voor de Voorhoutse gemeenschap al onderscheiden met een koninklijke onderscheiding. Daarnaast heeft ze in november 2022 namens de Oranje Vereniging  Voorhout ook  de legpenning van de Koninklijke Bond van Oranjeverenigingen ontvangen.

We zullen moeder Bep gaan missen
Kees van Rijk, voorzitter a.i. Oranje Vereniging Voorhout