Jubileumreceptie

Op zaterdagmiddag 27 november j.l. heeft Oranje Vereniging Voorhout haar jubileumreceptie gehouden in Cheers.
Burgemeester Carla Breuer, wethouder Arno van Kempen waren samen met een aantal ereleden en verschillende verenigingen, waar de Oranjevereniging het hele jaar mee samenwerkt, aanwezig. Voorzitter Ton Wolvers was blij verrast met de geschenken die hij voor de OVV in ontvangst mocht nemen. Sommige waren heel creatief en ludiek. Door de heer Frank de Buck, die namens de Koninklijke Bond van Oranjeverenigingen aanwezig was, werd een vlag met 3 gouden sterren overhandigd.
Iedere ster staat voor 25 jaar. Na een welkomstwoord van de voorzitter werd het jaar 2021 doorgenomen. Wat de jubileumcommissie allemaal had bedacht en wat werkelijk doorgegaan is. Het was in ieder geval een hele puzzel. Burgemeester Carla Breuer roemde de Oranje Vereniging Voorhout voor haar samenwerking met vele Voorhoutse verenigingen en de manier waarop dit iedere keer weer tot stand komt. Daarbij feliciteerde zij de Oranjevereniging met haar 75ste verjaardag en sprak de wens uit dat over 25 jaar de 100 jaar gevierd mag gaan worden. Na de toespraak van de burgemeester nam Cor van Steijn, voorzitter van De kleine Agnes, het woord. Hij feliciteerde de OVV en sprak zijn dank uit voor de fijne samenwerking die al vele jaren plaatsvinden. Ook ziet hij de OVV als “cement tussen de stenen”. De Oranje Vereniging Voorhout verbindt. Tijdens de jubileumreceptie zijn ook twee vrijwilligers in het zonnetje gezet. Edwin Handgraaf ontving het KBOV-speldje met legpenning voor zijn 25 jaar vrijwilliger van de OVV. Edwin vervult al vele jaren het 2de penningmeesterschap en samen met zijn vrouw Corine regelt hij de donateurskaarten. Corry van Steijn ontving een KBOV-speldje voor 38 jaar vrijwilligerswerk voor de OVV. Corry is een stille kracht die graag aan de zijlijn staat, maar ongemerkt veel voor onze vereniging doet of heeft gedaan. Aan het eind van de jubileumreceptie was er voor iedereen een goodiebag.