HKV maak jubileumboekje

Het jubileumboekje van de jarige Oranje Vereniging Voorhout is klaar! Emiel van der Hoeven en Dick van der Meer, beide vrijwilligers van de Historische Kring Voorhout hebben van dit jubileumboekje een prachtig exemplaar gemaakt. Vooraf zijn verschillende vrijwilligers van de O.V.V. geïnterviewd door vrijwilligers: Monique van Buul, Joep Derksen, Dick van der Meer en Kees den Elzen van de HKV.
Emiel en Dick hebben veel tijd in dit jubileumboekje gestoken.
Het boekje is ruim gevuld met meer dan 200 foto’s. Deze foto’s zijn beschikbaar gesteld door: Gerard van Steijn, Emiel van der Hoeven en afkomstig uit het archief van de Historische Kring Voorhout. Onder toeziend oog van voorzitter Cok van Steijn van de HKV, bedankte O.V.V. voorzitter Ton Wolvers Emiel en Dick voor hun inzet en overhandigde beide heren een heerlijk geschenk.
Voorzitters Ton Wolvers van de jarige Oranje Vereniging Voorhout en Cok van Steijn van de Historisch Kring Voorhout bezegelen hiermee weer extra hun samenwerking.
Voor het Jubileum boekje