Edwin Handgraaf erelid OVV

Op 27 mei j.l. is Edwin Handgraaf benoemd tot erelid van Oranje Vereniging Voorhout.
Uit handen van voorzitter Ton Wolvers ontving Edwin de hierbij behorende schaal.
Edwin is van 2005 t/m 2014 2e penningmeester geweest. Hij vervult deze taak nog steeds, alleen niet meer bestuurlijk.
Een betrouwbare financiële partner voor iedere penningmeester, maar vooral voor Oranje Vereniging Voorhout.
Dit jaar is Edwin 25 jaar commissielid.
Samen met Corine, zijn vrouw, beheert hij al vele jaren de administratie van onze donateurs. Edwin zorgt er ook voor dat er voldoende snoep is om de bekende snoepzakjes te maken die uitgedeeld worden tijdens de activiteiten.
Tijdens Koningsdag verzorgt Edwin de inwendige mens van alle vrijwilligers. Dit doet hij ook tijdens het Luchtkussenfestival.
Edwin is altijd bereid om zich in te zetten, bij welke activiteit dan ook.
Namens Oranje Vereniging Voorhout, feliciteren wij Edwin Handgraaf met de prachtige benoeming.